nakal ker aku n?

cakap 'aku' = dpt penampar skali
men atas katil = kena kacau ngn 'pontianak'--->mak diri kat tepi tingkap dgn btelekung
tercarut (hhehe) = kena cabai mulut ----->kna tenyeh cili tumbuk kat dlm mulut
pukul adik = kna rotan ngan galah
xnak mengaji = SAP!! ngn rotan kat peha
main gincu mak = 5 kali libas ngn hanger kat tangan
xnak wat kejer skola = kena cubit kat perut smpy lebam
hiding the truth = kena kunci luar rumah, malam n xder lampu
pergi sungai = 10 libasan tali pinggang on the back

n bbrp jnis 'deraan' lain yg aku da x ingat purpose ny n jnis hukumannya..hmm,.,,rasanya kena libas ngn paip getah pn ad...tah la dah luper..

tp dlm byk2 manusia..opah aku laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggggggggiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii garang...

anak wat silap da tentu ada yg jd mangsa,,rasany kalo opah aku msuk band XPDC da tentu2 msuk n.paper..liputan tenet sluruh dunia,,smpy PM Msia pn msuk cmpur,.,(ishh itu sudh mlampau)...dgn anak2 x aci la rotan-rotan ni...dy pakai parang terus!!!!!!xo......giler??haha,,,thats my opah..thought that each anak2 dy mmg ada scar..including my abah..1 on the chest while other is still unknown...

so ap kna ngn brita yg kiter dgr kat tibi tu??yg tertayang kat paper tu ap??eleh..bg aku..tu kes kecik jer..

but kalo murder baby tu yg pling aku xtahan..yg pompuan tu,,nk kata stupid..dorg ngaji tadika kot..nk kata pndy..hmm sabit x msuk university k??mslhny,,student ipta pn mcm tu gak...eh2..ipts x sbut lak..kang ad yg kater diskriminasi plak...

huh! tang nk wat sdap,,da jd,nk buang plak!!!!
Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "nakal ker aku n?"

  1. si blogger kerek says:
    May 21, 2010 at 4:37 AM

    aku xpenah kne pukul ngn mak.die slalu mrh2 n jerit2 je.kalo xnk malu sbb kne mrh,jgn le wat nakal.hahaha.

    eishh, skrg ni mnusia smkin hilang pertimbangan akal.die tak tau ke hukum karma.one day bnd tu dtg blik kat die. aku arap2 kite jd mnusia yg rasional n bukan emosi

  2. bloglord Says:
    May 22, 2010 at 2:37 AM

    oh..percaya hukum karma??tho b4 i dont believe such things..but biler ak da tgok org yg kuat ngumpat n slalu ny kna kat dri sndiri..ak mula percaya..

    AKU SANGAT BENCI ORANG YG BUANG ANAK SENDIRI!!!


    kalo arini 'kau' siksa tubuh itu..
    esok 'kau' dsiksa zahir dn batinmu..

    kalo arini 'kau' bunuh tubuh itu..
    esok tbuh 'kau' mgkin xbergerak lg...