kotak beracun...heh???apsal aku??

its gonna be a big day this 28th..since Family Day for our fams gonna be on that day..but then..im in charge for Kotak Beracun..korg tau kn ap kejadahny bnda 2??game pas kotak yg ad gulungan paper yg mngandungi xtvt yg pastiny korg xnak buat,,hahahaha(gelak cm jin ahmad albab)\
muzik akan dpasang..then participant akn dok dlm 1 lingkaran pasifik,,then kotak akn dipas,.,,while at the same time, kotak tu akn dibaling+dcampak (pastinya) pd participant sblh..then if the music stop..who is currently hold the box will get the punishment...hahahahaha(ahmad albab sndiri yg gelak)


ok2..enough for that..i know most of u know it..ok..berbalik pd kotak beracun tu..ap kehalnye??otak ak n sudh x berdaya kreatif lg..urggghhhh...so help me!!!SOS!! sos tomato k cili k... meh tlg ak...pkio kn idea ny..

frankly speaking..i dont have any slight idea but it..since prut ak meragam dr td..adkah ini petanda ak nk tmbuh sesungut???!!!oh tidak!!


hey you!!!yes you!!!per tgok2 jer..pls leave ur idea...just simply "bang" the button below k??segala jasa diucapkan terima kasih

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

1 Response to "kotak beracun...heh???apsal aku??"

  1. Anonymous Says:
    May 25, 2010 at 9:09 PM

    idea datang bila kita tidak mencari nya.
    so, lilek2sudah.
    kadang2tuh, banyak betul benda kita nak tulis, tapi kita tak tau nak mula apa dan dimana.
    tapi, ada ketika; haram satu idea pun tak datang kan :)

    my solution
    kalau aku terfikir sesuatu idea, aku terus tulis core idea tu dalam hp dan sent to myself (mentang2lah sms free to family no, so memang suka2jer anto kat diri sendiri).

    yang ke dua;
    kalau aku suntuk idea, aku buat blogwalking. sikit2aku jumpa hal2dunia; dan aku buat rumusan aku sendiri, di entri aku sendiri :)

    baca suratkhabar pun boleh dapat idea

    yang penting, kena analitikal skit :)